Åsikter :P

Tycker Om:


Älskar årstiderna.

När första vårdagen kommer
Första sommardagen
Första löven faller på hösten
Och första frosten fryser marken.
Första snöflingorna..
Det gör mig glad, för det är det enda man vet alltid kommer igen.

Älskar musik och anser att livet vore meningslöst utan det.
En låt kan säga mer än allt annat.
Det beskriver en känsla, en tanke, ett humör och ett minne..

Smarta människor.
Alltså nu pratar vi inte iq utan folk som vet hur de ska spela sina kort.
Såna som kan öppna ögonen och se förbi hinder.

Varma människor.
Såna som bjuder på sig själva, såna som skrattar från hjärtat så det lyser värme i ögonen. Såna människor avgudar jag.


Vad Jag Inte Tycker Om.

Fejk.

Alltså missförstå mig inte. Jag gillar silikon och löshår och acrylnaglar.
Men när hela en människa är uppbyggd av en fasad som de inte kan stå för är de lika intressanta som att stirra på en fluga en hel dag. Inte givande.

Falska leenden.
Jag avskyr det. Finns fan inget värre.

Folks om inte kan stå för sina åsikter.
Men hallå ja.... Är du fem år eller?

Förövrigt tycker jag om de flesta förutom de jag inte tycker något alls om. För de är där de hamnar, dom som inte är värda energin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0