Ont ont ont....det ska tydligen kännas att man lever.....

.......krigsskadan *ler* i ryggen som spökar!

Tiden gå så fort nu i december. Redan den 13 december. Hänger inte med! Har inte köpt en ända julklapp, har inte hunnit med det heller *suck* Denna julen kommer verkligen bara vara stress känns det som. Har absolut ingen lust och ajg som i vanliga fall ÄLSKAR julen. Synd :S
Bli en uppesittakväll med vännerrna den 23:e så då kanske julkänslan infinner sig :D

Är hemma idag ifrån jobbet pga av min rygg och mage och lite andra roliga krämpor man har. Missade julbordet igår och så lucian idag så lite frustrerande är det. Plus att jag är så j*vla uttråkad finns ju verkligen inget att göra hemma mera än och städa, vilket jag gjorde igår så nu vet jag inte alls vad ajg ska roa mig med :P
Dom senaste åren så har jag på något sätt gjort en adventskalender i form av en blogg på internet, kom på det igår att jag helt glömt bort det i år. Synd :(
Ju äldre man bli dessto stressigare är det  *suck* ....................vill bli ung igen. JAAAA, jagv et att jag fortfarande är ung men alla runt omkring mig vill ju få mig att tror att jag har ena foten i graven redan. Är du redan 23 och dú har inga barn och inget seriöst jobb och inget....osv..........hallå så gammal är jag inte!

Sen sist jag skrev så har vi haft en spelkväll med rappaklaja och massa god mat hemma hos Tommy, varit på Winnerbäcks konsert, firat pappa och syrran, varit på Söderport och sett svågers första livespelning med sitt band, varit på bio m.m. m.m............men inget festande.....tråkigt nog? Eller är det väl så enkelt att jag håller på och bli tråkig! Men snart är det nyår och då j*vla och så juldagen ( inget bestämt där ännu )

Men God Jul gott folk. Ska försöka bli bättre på uppdatering!

  Bild ifrån Winnerbäck 2 dec

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0