Ett inlägg om just ingenting

Händer inte så mycket när det enda man hinner är att jobba, äta och sova i stort sett. Tråkigt! Umgänget och ens fritid bli ju lidande. *suck* Detta är inte min årstid precis, känner mig rätt saaad.....

Har fixat vårat fågelhus idag i Ljungbyholm, målat den ena av den i alla fall. Den andra ska vara röd med vita knutar och staket så den ska jag fixa till här hemma. Altanen kommer även i år vara full av fåglar, det tycker mina kissar om. Fast jag med iofs, väldigt harmoniskt att ha det utanför köksfönstret när man käkar frukost på helgerna. Snart advent också, ska bli jättemysigt.
Blev bjuden på mat hos svärfar också, gott :P Precis lagom helg när man inte har några pengar och vännerna är lite utspridda. Släppte ut tre nya platy-yngel i akvariumet nu precis, hoppas det gå bra för dom. Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0