Halloween-helg

Då var helgen slut.....det gå  alltid som fort. I fredags var jag på stan med Hampus, Billy och Millan och inhandlade lite saker inför Halloween. Sen inspekterade vi Kims nya lägenhet i Vassmolösa :) Hampus var tvungen att prova sin lodis-outfit iförväg, hahahaha

image39



På lördagen så var jag med Hampus och Julia på Halloweenfest i Tvärskog hos Tomas. Kom aldrig riktigt igång, jag antar att det var vi som var lite sega. Hann inte heller prata någon längre tid med någon, tråkigt nog. Få bli nästa gång......men alla var utklädda och det var helt klart trevligt :D Vi avslutade kvällen rätt tidigt med en roadtrip till Lindsdal och sen staden och slutligen Ghost Rider i soffan tidigt på morgonen.
Julia målade lite spindlar på mig som senare blev pissmyror för dom bara hade sex ben, hehehehe. saknade dock att fira med hela gänget samlat, det är svårt att få till det nu på senaste. Men till Hampus födelsedag som är om några veckor gå det nog att ordna kanske....få seee.

idag ahr vi i alla fall bara slappat och tvättat. Lilla erlandson kom förbi och väcktes oss ur våran söndagsdvala :D Ikväll bli det plockbricka framför en bra film.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0