November månad har börjat

Så var det helt plötsligt torsdag redan, veckan har som tur var gått fort =) Imorrn är jag ledig ifrån jobbet eller vad man säger. Stället jag är på i alla fall. Dom tyckte att vi förtjänade det eftersom vi jobbat så hårt och att oktober månad har gått mycket bättre än vanligt. Så vi ska få smörgåstårta på måndag också *mums* Min gruppledare ville att jag skulle avancera lte på jobbet också, känns bra. Blivit mycket uppskattat på sista tiden, inte så van vid det. Trivs faktikst riktigt bra nu :D
Gåtan med hur man ska bli lycklig är att man helt enkelt ska vara nöjd. Vara nöjd med alla småsaker och inte springa runt och vara bitter hela tiden. Allt bli ju så trist och tråkigt då. Var nöjd med sakerna du ha och gå inte runt och var sotis på andra, det tar så mycket energi.

Halloween nu till helgen. Inget bestämt till hundra procent för alla dra mig hit och ditt. Men bli nog förmodlige privatfest för gå ut på puben kan man göra alla andra helger under året ju :P

Händer en lite otäck sak igår, vår lilla kära kisse Ville fick igår natt en pinne som fastnade rakt över gommen, mellan tänderna. Han gick runt och gned tassarna över nosen och hostade och hade sig. Vi tittade och klämde och letade men kunde inte hitta felet, tillslut på kvällen så såg jag pinnen Blev ett helvete att få ut den, vi försökte och försökte. Fick ringa min pappa som kom med lite smalare verktyg än vad vi hade, så vi fick tillslut ut den. Skönt att vi slapp åka till vetrinären med honom, för det är aldrig skoj :S
Men nu mår han bra igen, som om det aldrig hänt. Ett lyckligt slut ;)

Ses kanske ute i Halloween-natten gott folk *mohahahahaha*

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0