Känns som det är söndag

Är nämligen lika seg som om det skulle varit en söndag.
Å, nej gott folk jag festade inte igår, jag var faktikst spiknykter och fyllechaffis. Igår var det en lång dag, en allt för lång dag för mig och mitt psyke. Jobbade hela dagen och var måttligt förbannad.....hmmmmm. Sen belv jag upphämtad direkt efter jobbet in till stan och sen vidare och hämtade upp Tommy och sen ett McDonald´s besök. Efter det så blev det Torsås marknard och systemet och direkt efter det så blev det hem till svägerskan på förfest för att fira hennes sambos födelsedag. Redan då var jag för trött *suck* Åkte hem runt halv tolv typ och fick en liten andningspaus för mig själv *äntligen* och sen vid två så hämtade jag Hampus, Tommy och Julia och skjutsade hem dom. Första gången jag körde bil när jag var rätt trött, körde verkligen jättedåligt och farligt! Trodde inte att det gjorde sån enorm skillnad!!!!! Har förståelse för folk som kör av vägen på natten nä dom somnat vid ratten. Man få passa sig där!

Nu har inte allting varit skit den här helgen :D Har bara varit väldigt trött och förbannad :P Men tycker om folket omkring mig för det. Ikväll bli det myspys, vi ska inspektera Billys nya lägenhet och käka lite taccos och snacka lite skit. Ska bli roligt, har inte träffat dom så mycket på sista tiden. Tråkigt nog ville Hannah, Karin och Liz har ut mig ikväll, vilket inte gå ju :/ Men hade varit super kul det med och festa lite med tjejerna. Det var ett tag sen nu ju. Få försöka övertala dom om att ta en utgång med mig senare i månaden, om jag le riktigt söt så gå det säkert ;P

Som avslut på denna bloggen så kan jag avslöja att jag lyckade dina biljetter till Winnerbäck den 2 december idag *weeeeiiii* Det har varit lite sent påtänkt så det har varit slutsålt, men duktig som jag är och envis också för den delen så fixade jag det i alla fall *stolt*

Men men nog om mig nu.......eller hmmmm det är ju min blogg ju......hehehehehe......jag hoppas ni andra som läser få en kanonhelg, löninghelg och allt :), vänner som fiender...ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0