Nattliga funderingar

Förstår inte riktigt en sak, hur kul är detatt leva som en bitter människa. Jag menar......så fort man säger att man varit på nåt ställe så hatar personen det stället, att man träffat någon människa då hatar alla den människan enligt personen, ha man köpt någoting; vad som helst, kläder som exempel då är det så fult. Ha man varit på nån pratik eller nytt jobb då hatar alla en där eller så är stället ett ställe personen aldrig skulle kunna vara på......ja ni förstå? Kan hålla på i evigheter. Jag menar hallå, hur orkar man? Tragiskt, vilket liv människan måste ha. Förrut för länge sen tog jag sån skitoch blev påverkad men inte nu längre. Skratta mest eller häpnas måste jag väl säga! Inga namn nämda eller jag säger inget så har jag ingenting sagt :P

Jag måste ha ett jävla roligt liv eller ha nåt och vara avundsjuk på i alla fall eller lägger man väl ingen tid på att hålla på så. Bittra människor är patetiska.


Kan inte sova om ni undrar.............eller snarrare jag vaknade till och är för rastlös för att somna om så nu sitter jag här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0