Nu är det måndag....

........igen!
Helgen har varit kort och intensiv. Lekt med Kristoffer och Katta hela helgen. Va på bio i fredags "Härmed förklara jag er Chucke och Larry". Rätt skoj :D Lite för mycket grabbhumor för min smack, alltså fjortisgrabbs humor hihihihihi.
På lördagen så var vi på skördefesten på Öland. Det fick bli Borgholm som förra året. Käkade på pappa blå, såg lite kändisar i öltältet och lite magdans. Det sistnämnda satte sig på Kattas och mitt huvud, kom upp några gånger under kvällen och natten sen.  Sen skulle pojken lana så jag följde med Kristoffer och Katta hem på förfest hos Ante. Där var det lite känt folk Ulle, Micke, Tomas och lite okänt folk också. Det blev en runda på ernesto, men var sådär. Känns skumt och gå ut helt nykter :S Märktes att man inte varit ute i svängen på länge, i alla fall inte på dansställen. Förrut kände man alla nu var det bara massa snorungar som sprang omkring och blängde :D Bläää för att bli gammal. Får väl bli att man få gå på ställerna med högre åldersgränser.

Idag började jag jobba 6 timmar, kändes helt okej. Tråkiga är bara att jag röker dessto mera. Stället är så deprimerande så man behöver det :(  och nu är jag inte ensam på jobbet längre för idag började Billy där också. Skönt med nån i ens ålder att snacka med på rasterna. Har ju typ varit yngst på stället innan. Men gud vad timmarna gå sakta *suck*  Hatar verkligen måndagar och tisdagar, känns som det är evigheter till nästa helg ju.

Är så sugen på att skaffa en kattunge till. En vit lurvig eller ljusgrå......men det bli nog allt lite för många med tanke på att vi redan ha två stycken. Fundera på att insakffa mig en orm igen, saknar det lite nämligen.
Men vi få se......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0