Spelkväll

Har sovit i stort sett borta hela denna lördagen, fy på mig! HAr inte riktigt bestämt vad vi ska göra ikväll, kikade på vad biostaden hade och erbjuda. Men dåligt utbud och dom flesta filmerna hade vi redan sett. Få se om man orkar ta sig i kragen och hitta på något :P

image37
Igår kväll så samlades gänget hemma hos Tommy och spelade Rappa kalja, roligt som vanligt =) Karin dök även upp och henne har vi inte sett på länge så det var extra roligt :) Kvällens bäst var nog förkortningen Någon Har Runkat, den stod Hannah för :P Vem annars? ;) Trevligt och träffa folket igen, fast jag var på värsta PMS-humöret. Iofs är dom vana vid det, men i alla fall......
Efter det var jag fyllechaffis åt Tommy, Kim och Hannah. Pallade inte gå ut själv, hade ingen lust. Ska vara nykter till Halloween är det bestämt. Har inte råd och dricka när jag har så dyra dryckesvanor! *SUCK*
Aja, men tack gänget för en trevlig spelkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0