Tidig söndagsmorgon

Kan som vanligt inte sova......så skriver en rad här istället.
Igår jäktade jag runt på stan hela dagen, men inte fick jag något ärrende uträttat i alla fall :S Om inte annat så är det roligt och ha körkort och crusa runt lite, hihihihhi.





Lördagskvällen blev i alla fall lugn, vi gick på bio  image36
Den var riktigt bra, var kanske för jag hade noll förväntningar på den. MAn vet ju hur såna filmer brukar vara, men helt klart en film jag kommer ansluta till min dvd samling senare.


En sak jag inte riktigt förstå menningen med är med killar som kommentera vad små bröst du ha.
Öhhh jaha??? Som om personen ifrågan inte själv visste om det och killen ska vara snäll och upplysa tjejen om det? Hon kanske är helt omedveten om sin bröststorlek eller? Hahahahaha alltså precis som tjejer gå och säger hej, vad liten kuk du har. För det är jag övertygad om att killar som säger såna IQ-befriade kommentarer ha, mindrevärdskomplex. Måste verkligen vara härliga killar som säger så.
Underbar värld man lever i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0