Härligt med lite sol....

....synd bara att den kommer nu som först. Hade man behövt i somras istället.  Suttit ute med katterna lite på altannen och läst. Luftslottet som sprängdes, verkligen en sträckläsare. Har varit och övningskört hela dagen med körskolan. Dom är rätt gulliga, verkligen fixar och dona så jag ska få mitt körkort nästa vecka. Få för mycket mera än vad jag betalar för och folk har jobbat över  för min skull :D
Det har väl varit i stort sett det jag hunnit med idag, helt slut i hjärnan känns det som *pust*
Ska bli skönt med en myskväll, Heroes börjar ju ikväll. Hampus har tjattat om den i flera veckor så måste se om den verkligen lever upp till förväntningarna.

Allt kändes skit för några dagar sedan och då menar jag verkligen skit. Men då kommer världens bästa pojkvän hem med en vas med blommor och jag bli nyförälskad på nytt *LEEER*


image17

Man kanske inte har det så illa trots allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0