Nu ska även jag börja blogga....

....ja det är alldeles sant. Jag ska också börja dokumäntera mitt liv på internet. Har väl gjort det lite halvdant innan på diverse internet-sidor. Tänkte jag skulle gå och bli lite seriös med detta :)
Det som är aktuellt för mig denna veckan det är och övningsköra massa för det bli uppkörning nästa vecka. Så hela denna veckan kommer infatta detta. Vill verkligen har mitt körkort nu!

Idag är det sol ute här i Kalmar, för en gång skull! Har till och med hört att värmen ska komma till helgen. Bättre sent än aldrig eller? För Vad tog sommaren vägen? har jag frågat mig många gånger på sista tiden.
Känns som jag inte har gjort så mycket alls på sommaren, men grävde lite på datan ibland mina foton och lite hittade jag ju:





Inte illa pinkat det =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0