Skiiiiit

Så fort det gå lite framåt så är det alltid någonting som ska bromsa ner det. Eller jag är ju så j*vla van vid att nu så varför bryr sig. Haft en hetsig diskussion på arbetsf. idag. Vad är liksom viktigast att ta körkort som kan leda till jobb eller att jag varit borta någon dag ifrån en pratikplats som aldrig någonsin kan leda till jobb? Ja det säger ju f*n sig själv. Bara för jag kört upp osv så få jag leva på vatten och bröd nästa månad. Snacka om att alla uppmuntra en till att ta sig framåt i livet........bli så förbannat trött på att. Men sen ska jag ändå fortsätta på pratikplatsen utan att jag få några pengar........aldrig funderat på att människor måste äta för att fungera? Alla mydigheter och skit är ju helt j*vla sanslösa. Hade stora drömmar när jag tog studenten för typ fyra år sedan, dom finns inte längre........dom försvann redan första året. pratade med en 50 plusare på pratiken och hon sa att hon aldrig hade velat vara tjugo nu. Näe inte jag heller........*suck*

Har sådan förbannad PMS också och feber på det, ingen bra dag för mig. Synd med tanke på att jag hade världens bästa helg och imorgon fyller jag år också. Bli ett år äldre......ett år längre bort ifrån tjugo *suuccck* Borde vara mamma nu med en karriär i bagaget, gärna högskolakompetens också. *Ångest*

Om ca en timme så ska vi hem till svärmor och fira min lilla svåger som fyller år, ska bli bjudna på mat och tårta så det känns bra i alla fall :) Den som ändå fick vara liten.

image25

Jag har i alla fall världens bästa sambo och fästman. Finns ingen bättre än du, älskar dig av hela mitt hjärta.


P.S Vi spelade singstar igrå Hampus och jag, f*n så skoj vi hade *hihihihihi* D.S

Kommentarer
Postat av: nicolina

Hej! Jag skulle behöva komma i kontakt med dig, så skulle du kunna vara snäll och lägga till mig på msn? [email protected]

Det är så att jag håller på med en undersökning till en skoluppgift och skulle behöva snacka med dig! :)

2011-01-19 @ 17:30:41
URL: http://nicolinasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0