Slut på helgen

Har haft ännu en härlig helg =) Har dock inte fått vila ut ett dugg men det har det varit värt. I fredags var min och Hampus släkt här  på fika och tårta och firade mig. På lördan så hade vi förfest här hemma och firade mig lite till =) Det slutade med att det blev en singstarsfest som avslutades med utgång och idag har jag och Hampus varit på Öland och gått på stranden med Isak. Jätteskönt ute. Körde för första gångern över ölandsbron, tycker det är otäckt. Men det gick bättre än förväntat, så nu tycker jag inte det är så otäckt längre *smile* Gick på bio med Hampus och Tommy. 28 veckor senare, den var bra. Men så otäck......inte för att det är en rysare och att man ska bli rädd. Utan om jag hade varit i samma situiation. Är glad att jag har någon som jag älskar och som älskar mig.

Men slutsats: En skitbra helg. Fått massa med presenter ifrån släkt och vänner. Framför allt har jag haft skoj. Tråkigt nog så är det måndag imorrn, är jättetrött. Skulle verkligen behöva vila upp mig lite granna!


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0