I think is friday....

En sann vän talar väl om oss och försvarar oss när vi är frånvarande

Jag har alltid ställt upp för vänner och bekanta för det är vad jag hade velat att dem gjorde emot mig. Men tänk vad folk snabbt "glömmer "
och som ni säkert har märkt så har jag " glömt " er med! Det är ingen slump att vi inte umgås längre eller hörs av.
Tack för ingenting!

Dem som ställt upp för mig glömmer jag aldrig bort. Spela ingen roll om det är en liten eller stor grej. Dem finns helt enkelt för alltid i mitt hjärta. Dem andra är bortsållade sen länge. What comes around goes around.

Alla kan bli min vän, sen hur länge dem vill fortsätta att vara det är upp till dem själva!



En sann vän är den som står vid din sida när han helst skulle vilja vara någon annanstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0