Tisdag

Idag är det verkligen en skum dag.......massa jävla fjortistjafs, bilen pajade (bara för att jag verkligen behöver den imorgon), jag fick veta att jag ska på begravning, jobbigt på jobbet, pengarna tog slut idag och framför allt jag hinner verkligen inte med någonting. Faaan dagarna bara försvinner.  Man kan ju stressa ihjäl sig för mindre *suck*

Det händer massa grejer hela tiden och jag hinner aldrig uppdatera här, kasnke rätt mennningslöst att vara ägare till en blogg då.......är det bara folk emd inget liv som har tid för en blogg?
Nehee, måste nog tar mig i kragen vad det gäller detta då.

Idag har det varit så skönt väder ute, i alla fall när jag suttit på min bänk på rasterna på jobbet och självklart så blossa jag på tok för mycket då! Men vad ska man göra när hela fika-rasterna går åt till och lyssna på snack om fotboll, fotboll och åter fotboll. Fan så tradigt. Jag kunde inte bryr mig mindre, hahahahaha........och sen alla dessa som hela tiden ska söka efter min uppmärksamhet. Orkar inte!!!
Aja, hemma har jag lapat lite sol på balkongen och käkat glass tillsammans med sambon och katterna. Mys pys

Imorgon ska jag på cellprovtagning, uscha!!!! Som tur var kunde min kära fader skjutsar mig pga av biljävlen! Så allt verkar ju lösa sig tillsist i alla falll.......

Det andra ska vi nog inte uttala oss om här....orkar lixom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0