Torsdag

Idag är det min tv-kväll, ska kika på Dr Phil, Lyxfällan, Efterlyst och om jag inte somnat tills dess så blird et Insider också. En massa skit pogram i rad, kan det blir bättre?
Jaaa,d et kan det absolut........för jag ska fixa lite chips och dip till det också :D weeeiiiiii
Lycka!!!!!!


Hittade en gammal svensk mini-serie ifrån 1995, som jag älskade när den gick. Var elva år och tyckte att denv ar lite små otäck. Eftersom den inte har släppts på DVD och knappt på VHS så har jag inte fått tag i den förrens nu. Ska blir roligt att ser om den var så bra som jag kommer ihåg den :) Skuggornas hus heter den förresten. Fan vad nice det ska bli =)

Imorgon bli det bowling med boysen igen, andra helgen i rad nu. Vi hade tänkt att vi skulle blir bättre än kassa, alltså mindre kassa på att. För det är rätt skoj :) Jag ska äga dom imorn. ooohhh yeeeah!!!!

Förresten fattar jag inte att folk förlåter så jävla lätt, jag menar om någon har huggit mig i ryggen så förlåter jag ALDRIG eller så dröjer det typ minst hundra år innan jag gör det.  Vad fan om jag blir sårad någon gång så ska man ju inte vara dum och låta samma människagöra det igen.

Shame on you if you fool me once, shame on me if you foll me twice

Inte konstigt att man är en bitter människa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0