Jul helgen

Och så var julhelgen över. Jag har haft problem med magen hela tiden så har blivit väldigt väldigt sparsamt med mat under dessa dagar.........så jag borde har gått  ner några kilo medans alla andra har gått upp. Nåt positivt, hihihihi. Dan före dopparedan var vi hemma hos mamma o pappa. Åt gott och öppnade julklappar. På julafton på dagen så var vi hos svärmor och åt gott och öpnnade julklappar och på kvällen var vi hos mormor och morfar och gissar vad vi gjorde där? Ja just precis vi åt gott och öppnade julklappar :P På juldagen så var ju ännu sämre så jag hoppade över att käka gott hos svärfar utan låg hemma, på kvällen kom alla vännerna och vi drack gott :D Alla blev kalaspackade utom jag *suck* och jag fick stannar hemma när dom andra gick ut. Men hade sällskap så det var helt okej. Lite filosofi på natten kan ju aldrig vara fel. Annandagen var jag sämre än sämst men åkte ändå och firade mor min och käkade gott igen....dock väldigt lite för min del. Och nu sitter jag här och mår mer illa än någonsin.............skit skit.

    


You colud be min, you should be mine..........................vilket helvete det är, en ljuvlig plåga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0