Onsdag

Jag tycker att det är sorligt när folk inte har någon självrespekt.....både när man bli utsatt för något och låter sig blir trampad på eller om man är den som utnyttjar folk man kan trampa på. Vad finns moralen och respekten för varandra?

Är man en bra vän så ställer man upp, men man kan inte ställa upp på folk med noll självrespekt. Jag kan inte strida för alla andra för det är fan ingen som strider för mig, eller i alla fall ine folk som inte har någon stake, vad jag behöver i livet är stridkamrater.  Vi ska kämpar sida vid sida för varan........annars kan det var för mig. Livet kan vara en kamp ibland och då behöver man såna vänner. Jag håller på för fullt att samla såna vänner runt omkring mig.........................men självklart finns det några civila kring mig också ;) Hahahaha......aja livet leker verkligen inte just nu. Men det är i alla fall mellankrigstiden nu.......OVER and OUT!

I måndags fikade jag med boysen på IKEA, i tisdags jobbade jag hela dagen  och idag ska jag jobbar en eftermiddag och får besök uta mormor moch morfar......fortsättning följer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0