Helgen

Lördagskvällen blev så j'vla lyckad, som alltid när vi har fest :)
Men kan det blir något annat när man har världens bästa vänner?

Bröllopsplaner vad i intågandet, det var väl bra till en början tills det slutade med att alla skulle gifta sig med alla som inte var deras respektive ;) Det frossades på julskinka och en del gäster blev strypta, bokstavligt talat. Mitt motto för kvällen var; Jag bor här så jag bestämmer, vilket missbrukades rätt grovt ifrån min sida :P
Jag blev kallad både prinsessa och mamma under kvällen, hahahaha ;) Det sas mycket till mig och mycket gjordes för mig ifrån några olika vänner under kvällen som fastnade inne i mitt hjärta, där kommer det alltid finnas. Ni är bäst, jag visste inte ens att jag hade er, eller jo men inte så<3

Så här ska resten av mitt liv fortsätta och ni ska vara med och dela det, jag älskar er :) Tack för en skitrolig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0