Första bloggen i år

Nu är jul och nyår över. Jag hade inga större förväntningar på det, mysigt som vanligt och trevligt och träffa nära och kära. Släkt och vänner. Julafton var hektisk för att hinna med alla och nyårsafton var det lugnaste året hittills tror jag. Firade med goda mat och vänner :)



Snön kom till nyårsafton och har hållit i sig sen dess, nu precis som jag vill att vintern ska vara över *suck* Läste att det skulle komma in ett snö-oväder. Ser rätt vitt ut ute måste jag ju säga.
Började med slitet igår, det var så j*vla tråkigt. Alla dom roliga hade fått gå vid jul, så det är bara jag kvar typ :`( Men får liva upp stället lite, så ska det nog gå. Men idag är jag hemma för min förbannade mage, så det få göras imorgon istället.

Sitter just nu och vänta på att en snubbe ifrån Kalmarhem ska dyka upp igen, han har fixat mitt avlopp men han har min altanndörr kvar. Skönt att det äntligen bli gjort :D

Händer smågrejer hela tiden och jag är skitdålig på och uppdatera denna bloggen, glömmer bort att jag har den. Igår inhandlade vi en dator i alla fall och snart får jag en ny mobil telefon...........hmmmmm tänkte på en sak igår om "på den gamla goda tiden".................. slutsats är att jag är så glad att gamla tider är över. Saknar den inte alls, ha bytt ut hela min umgängeskrets för att jag inte trivdes, så tackar vet jag de nya tiderna :D Visst hade vi på den gamla goda tiden några roliga stunder, men hallå det har väl alla tonåringar tillsammans nån gång då och då. .

En sak till jag tycker är superviktigt som ingen på den tiden tyckte är; LOJALITET och principer............stå jag stenhårt fast på! Sån är jag, like it or no t. Bryr mig itne längre vad andra tycker......tycker inte om er i alla fall ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0