Måste ha rubrik ja.....

Man blogga mycket mer sällan än vad man egentligen vill, kan ju iofs vara att jag har så många olika saker på internet och hålla reda på/sköta om. Hehehehe :D
Händer ltie saker hela tiden, men inga större precis. Jag jobbar och sliter, försöker träffa vännerna till helgen och sover!!!! Känns som jag är onstant trött och ireterad. Förlåt alla i min omgivning, jag försöker verkligen vara trevlig! Det måste vara årstiden eller nåt.... =(
Var till och med lite kort i tonen emot min rök-kompis idag, ångrar mig. Han sa nog det snällaste jag hört honom säga till mig idag; Du är den som lyser upp min dag när du kommer ner och röker med mig. Å, så är jag allmänt seg och jävlig. Blää på mig!!!! Tur att folk har mer förståelse än vad jag har! jag ahr bättre folk runt omkring mig än vad jag förtjäna!

Men by the way.........Fick festa lite med mina tjejer i helgen, härligt :D
  

BILDBEVIS ;)




Sjuk och jävlig idag....*sorry*

  

Mitt liv, mina val.
mina misstag, mitt sätt.

Mitt spel, mina regler.
passar dom inte?
- dra åt helvete då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0