Vissa nätter ska man tillbringa i sängen bara....




Var så snäll så jag erbjöd mig och vara chaufför i natt, men när jag ska göra någonting så brukar det ju inte gå smärtfritt. Först och främst så dra det in en snöstorm över landet så dom gå ut och varna att man ABSOLUT INTE ska ge sig ut på vägarna i natt. Jippi, jag som inte alls haft mitt körkort länge. Men modig som jag är så trotsade jag ändå snöstormen och det sluta med att på en påfart på motorvägen så tvärdö bilen. Fick snällt sitta och vänta på hjälp i den j*vla kylan. Frös som ett as!!!!! Satt och glodde surt på alla otrevliga människor som åkte förbi och alla j*vla snorungar under tjugo som trodde dom var tuffa. Hade det inte varit så kallt så..........*grrrr* All heder och securievakten och gubben som stannade :) fast jag hade två räddningsatruller som skulle komma till min räddning, men i alla fall. Tillslut kom ju en av dom och det gick ju bra...........men det var kalla och långa minutrar i bilen och ensamt och UTAN cigg. Måste ha en ciggarett när jag är arg, ananrs bli jag farlig........bäst och gå ocyh röka en nu och tycka synd o mig själv. Gonatt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0