Annan dag påsk

oooh yeeah, jag kanske inte älskar allting i mitt liv just nu, men det mest är ju bara så bra :D
Nu är påsken typ slut, har haft guitarr herokväll, varit på bio, varit fyllechaffis, käkat på kinaresturang, fixat datan, spelat pain (ooocch oooooccch), varit på grabbkväll osv.....idag är vi bjudna på middag i Ljungbyholm.
Sen imorgon så ska jag börjar på praktiken igen, det blev en månad till där och sen får det blir somamrjobb. Inte för att jag tror att jag kommer att får någonting men det får man väl hoppas. Inte vara negativa här inte.

Nähhääää, jag har allvarligt talat inget vettigt alls och skriva......och så har jag ont ihuvudet också :``(

Over and out

Kommentarer
Postat av: hampus

kommentar

2008-04-04 @ 17:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0