Fest-lördag

Gomorrn allihopa!

Ikväll blir det fest, för Hampus fyllde år i veckan så nu ska vi tar och fira honom med en brakförfest och utgång. Det kan nog blir skoj, har varit nykter ett bra tag nu så det ska bli roligt :D  Mitt hjärta Hannah är ju hemma ifrån staterna så det blir första gången vi festa tillsammans på massa månader och mitt andra hjärta Sanna har jag försummat nu i två veckors tid, så det ska blir skoj och tar en fylla med dessa två :P plus dom andra också.....ja ni förstår.

Jaha vad har hänt sen sist?
I torsdags så jobbade jag och var duktig ;)
I fredags alltså igår så hade jag världens stressdag, den hade egentligen inte behövt vara stressig men ni som känner mig vet ju hur jag är. Jag stressar upp mig för ALLT! 
Emely ringde och väckte mig på morgonen och jag insåg att jag sovit på tok för länge. Åkte iväg för att tränar, men hade inte riktigt råd med pakeringsavgiften så fick paniksola och panikträna på en timme, fy fan aldrig igen säger jag bara!!!! Väl påväg hem så träffar jag på Emely och Carro och varvade ner lite med dom och en cigg, trevligt :) Sen blev det tvätt och under tiden adventspynt.....vilket jag inte riktigt hann med för vi hade bestämt oss för att går på bio redan vid sex.....jäkt jäkt jäkt.



Vi kollade på Twilight, vi plus 100 fjortisar.Alla gick på högstadiet och vara skittuffa och kunde inte hålla käften. Vad jag akn säga om filmen var att den var för tonåriga men ändå inte.....jag tror inte snorungarna förstod allt i filmen eller dom trodde säkert att dom gjorde det men......ja ni är med.Den var i alla fall väldigt vacker och smartare än vanliga vampyrfilmer, hade gett den 3 av 5 möjliga.

Nehe nu ska jag går och hoppar lite på Hampus, han ska inte inbillar sig att han ska sova längre än mig *mohahahaha*


Ses ikväll på stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0