Novemberonsdag påväg emot vinter och jul

Den grå vardagen knatar på utanför mitt lilla glasbubbla.......känns som jag går runt i ett valium just nu. Vet att bubblan kommer att sprickar närsom helst..........men så är livet. Det går upp och det går ner......ibland blir det bättre och lika ofta blir det sämre. Det är bara att gillar läget.......idag är det itne just en sådan dag, men det kommer. Det vet jag och det är det som är huvudsaken.

Hoppar in och jobbar timmar när jag kan just nu och det skulle väl vara bra om jag inte pga att jag just hoppar in timmar åkt på en förbannad jävla skit restskatt......fattar inte riktigt det här sjuka samhället....ska jag straffas när jag äntligen tjäna ihop lite småslantar......vad trött jag blir *gråter* Men i slutet av månaden blir det förmodligen anställningen, så det är ju nåt i allafall. Jag vill vara liten snorunge igen och går på gymnasiet och har livet framför mig för jag vet itne riktigt vart mitt tog vägen?



Men men.......det här är väl ändå mallanistheshit-blogg så jag avslutar med........
Jag är så jävla snygg så det är helt okej att leva ;) Näe jag menade kanske inte riktigt så, men jag har världens bästa familj, har hittat min livskamrat, en hel drös med underbara vänner och end el skratt i vardagen. Det räcker bra för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0