Senare på onsdagen

En av katterna fick för sig att han skulle  jävlas med mig ikväll. Han satte sig och pissade på mina älskade mysbyxor och  på min badrumsmatta. Underbart! Jag flippade ut helt och hållet när jag insåg att det inte fanns någon tvättid på flera dagar. Inte ens mamma hade någon ledig tvättid hemma hos sig...........ibland vill man bara grina.

Ska i alla fall jobbar en heldag imorgon.....inte skoj....men lika bra det så jag får pengar och inte behöver klättrar på väggarna en dag till. Ska blir intressant och höra vad jag har för anledning att strypa Emely,för det hade jag tydligen enligt henne. Så länge det inte är någonting som hon har gjort som jag får sota för så ska jag inte strypa henne så hårt.

Men jag kan ändå inte påstår att min liv är yyyiiiiiaahhha just nu :(
Men vad gör man??!!!


Här har vi det lilla kissande monstret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0