Utkast: Har börjat ...

Har börjat har tankar om att jag kanske skulle börjar bli en sån där bloggare som blogga regelbundet. Det tål att tänkas på..........just nu är bara denna bloggen knappt en blogg.Blir skriven i typ en gång i månaden och oftast ännu mer sällan, dåligt hehehehe :P

Men men ska tänka på det som sagt....

Helgen är precis över och nu ska jag har några vita helger, orkar inte med den förbannade baksmällan dagen efter så nu har jag lagt min karriär som partypingla på hyllan ett litet tag i alla fall. Dessutom har Kalmar på vintern så fruktansvärt tråkigt uteliv så det kan jag lika väl vara utan. Konstigt nog så kan de flesta av mina vänner inte vara utan det.......skumt?

Det finns så mycket annat man kan göra på helgerna..............som i fredags så spelade vi rappakalja och hade skitskoj. Annars är ju bowling att rekommendera, lika skoj varje gång :D

Idag är det en skitdag......låg och sov och drömde sjuka drömmar fram till klockan elva och sen dess har jag bara legat framför tv:en med datan.........det kryper i hela kroppen på mig.........rastlös rastlös rastlös.
Pallar inte med att åka och träna i alla fall.....inte idag....blääää!!!!

Imorgon är det en väldigt speciell dag för mig..........jag och Hampus firar 3 år som par och 2 år som ett förlovat sådant :)

Jag älskar min underbara fästman, finns ingen som han. Det  avslutar jag denna dagens blogg med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0