Tisdagmorgon

 

Mindre än en månad till julafton, så härlig :) jag älskar verkligen julen. Finns inget bättre. Hoppas ingenting kommer att förstöra min julstämmning!

Igår fyllde Hampus år så vi hade lite kalas för släkten här hemma. 22 år hela år blev han.......det fick mig att tänka på att det var ju lite över 3 år sedan vi träffades.....vi träffades när gänget firade min 21 årsdag på Vallen......september 2005 och då var lilla Hampus 18 år, hihihihihihi vilken liten skit ;) Iofs så fyllde han 19 år tätt där efter men i alla fall. Vilket barnarov jag gjorde då *mohahahahahaha*
Men vad man än säger om det så är jag glad för dom valen jag gjorde då........tänka sig att jag är förlovad sen två år  och sambo sen tre....lovely *ler*
Hampus blev i alla fall nöjd med sina presenter och en av mina var favoriten eller så sa han bara det för att vara snäll, men det tror jag inte :)

Idag känner jag mig för första gången sen i torsdag hyfsat pigg, bara lite ont i halsen. Men i natt är iofs den första natten som jag har fått sova ut ordentligt, underbart! Jag ska försöka åka iväg och träna idag eftersom jag har försummat det mycket nu när varit dålig........lite ångest där.

Helgen har jag inte så mycket att skriva om......hade min andra vita helg och fredagen blev hemmakväll och lördagen så var vi i gräsgärde och hälsade på Daniel.......pojkarna spelade lite medans jag körde och hälsade på mormor och morfar. På kvällen så lekte vi med Tommy och det gjorde vi även på söndagen också. Helt okej helg. orkar inte göra så mycket när det är så förbannat kallt ute, uscha!!!!

Ikväll är det min favoritserie Desperate housewives, då ska det bankas upp med chips och dip   

Nehe nu blir det ingenting mera för mig, är så kass på det här med blogg, blääää!!!!!

Kom ihåg igen, det är snart jul..............julstämmningen kommer snart att infinna sig.

Jul jul strålande jul!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0