.........



Och så var det påsk......jag lever fortfarande i mitt egna personliga helvete men jag är för en gång skull helt maktlös, kan inte göra något åt det, fan fan fan. Men har iaf spenderat mycket den senaste tiden med nära och kära. Hjälper alltid lite. Making belive - Volbeat den jävla texten stämmer in för jävla bra just nu, blääää!!!!! Så därför undviker jag o lyssna på den låten nu förtiden. Igår målade faktikst gänget påskägg o i förrgår så gick iaf Millan påskakärring *asssg* det var en verklig syn det. Idag har jag varit o käkat påskmiddag hos mormor o morfar, alltid lovely o sitta ute i vårsolen :D

Glad Påsk alla vänner som ovänner.......snart är det sommar :)

Så länge jag håller mig över ytan så jag kan andas så  ska det väl gå......ett tag till iaf......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0