Ledig tisdag

Jul-ledigheten försvann lika fort som den började tycker jag och nu har man helt plötsligt knappt nåt ledigt förens till sommaren *suck* Mådde lite halvkasst med magen och så hade jag träningsorka på tre veckor men ändå fick jag till min glädje ser att jag gått ner nästan 3 kilo *smillleee* Det var inte dåligt det, weeeiii :D
Var hos läkaren idag, detog 2 minuter, stor ide att går ditt.....INTE. Snön är borta igen, bara massa lera och skit ute *suck* Men jag hoppas att våren är påväg och att den skynda på i år. Till sommaren blir det ju roadtrip till Italien så jag längtar verkligen, vill vill vill!!!!

 
För tillfället så är jag så jättelycklig så jag bara vill skrika rakt ut men samtidigt så är jag så sjukt olycklig så jag bara vill gråta, hur nu detta går ihop? Om endå allt kunde vara enklare, jag tycker att man ska använda sin hjärna när man tar beslut, men ibland så undrar jag om man inte ska låta sitt hjärta vara med på ett hörn också......eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0