Onsdag

Man måste lära sig att det kommer aldrig någonsing komma någon och rädda dig. Man måste tar hand om sig  själv för det är ingen annan som kommer att göra det åt dig. Livets hårda skola, men så är det. Alla som inte har insett det lever fortfarande i en behaglig drömvärld. Det vill jag också göra :)

Idag har jag gjort det jag tycler bäst oma tt göra fikat med min Sanna. Sen har vi tränat, bubblat och bastat. Finns inget bättre......hon suddar ut alla mina bekymmer och får mig alltid att skrattar, jag älskar vänner. Allt anant är kaos i mitt liv just nu så då behövs såna här dagar med Sanna för att rensa ut allt som ligger och pyr inom en. Skit vad allting är jobbigt just nu.


Och förresten vem fan ska man behöva ligga med för att får ett jobb?

 Me and my baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0