Blogg på lediga dagen


Min älskade Sanna tog studenten i måndags :) I spöregnet stod gänget och såg henne springa ut och efter det blev vi bjudna på studentskiva hemma hos henne i Tvärskog. Massa god mat ;)

Sen dess har jag jobbat för fullt, knner verkligen att jag försumma mina vänner. Blää vill verkligen inte det :(
Nu har iaf schemat kommit igång ordentligt.Handelsboden en dag, biljetten en dag och slutligen konsthallen en dag. Första dagen för mig i konsthallen igår, så nu är jag inte oskuld där heller längre. Hehehehe.......är totalt ointresserad av just sådan konst så jag tycker synd om alla turister som kommer och fråga mig massa grejer.....hahahaha :D
Slutsatsen är att vi har för mycket dötid på jobbet *suck*


Och vet ni vad? Jag har en endaste ledig dag idag och JAAAA självklart så regnar det. Det slår aldrig någonsin fel......det är alltid regn hos mig.

Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0