Jobb jobb

Jag jobbar i stort sett jämnt nu, inte så skoj, men innan sommaren och värmen riktigt har kommit igång så spela det inte så jättestor roll kanske. Fruktansvärt mycket dötid på jobbet nu innan högsäsongen dra igång *suck* Vi har iaf bestämt oss för att i år skriva upp alla roliga, dumma, skumma osv  citat som gästerna kläcker ur sig. Jag kommer senare att dela av mig med godbitar. En kan jag redan nu dela med mig utav.
Det hände för nån vecka sen när jag stod i handelsboden. Det kommer in en dansk man. Som ni alla vet så prata danska fruktansvärt grötigt och jag förstår verkligen inte danska. Han vill låna någonting förstår jag tillsist och efter mycket om och men så visa det sig att vara ett eluttag. Självklart tar jag för givet att det är typ till en mobilladdare eller nåt liknande. - Oj vad bra har ni en spegel här, säger han och plocka upp världens största rakapparat. Onaturligt stor, behövdes hålla med två händer. Weird??!!!! Glatt koppla han in den och börjar sjungande att raka sig. Efter en lång rakstund och ofrivillig gratiskonsert  för min del så lämnar han mig gapandes och hela golvet fullt med skägg........asssg.

Det där är ändå bara en vanlig dag på jobbet................jag fundera starkt på att skriva boken: 100 ursäkter varför just jag ska komma in gratis........fått insperieration efter att har suttit i entren två dagar nu :)

Jag tänker och tänkar....kan inte hitta  någon bra lösning......saknar saknar saknar som fan.....fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0