lite blogg på en måndagsmorgonen

Yttligare en ofrivilligt ledig dag.......jag har ca 10 veckor kvar tills jag ska börjar jobba igen. Men jag får göra det bästa utav situationen och hoppas att det kommer att blir en toppen vår med massor med sol :) ska ser till och träna massor med Sanna och Hannah, luncha med pojkarna och träffa lillasyster lite. Hoppas det kommer att hålla mig lite upptagen.

Sen med våren kommer ju alla fester och annat skoj, så det kommer bli skitbra. Detta kan jag behöva eftersom jag just nu befinner mig i en livskris. Vill inte att detta ska sänka mig för mycket så ska hålla mig sysselsatt. Som tur är så har jag dom bästa nära och kära som finns. Varje gång jag faller så tvinga dom mig och resa på mig igen och orkar jag inte resa mig så bär som upp mig och gör mig fit for foght igen. Jag förtjänar dom inte, men jag är glad att dom väljer att vara mina vänner.

Jag är på tok för naiv, men det ska jag från och med nu sluta upp med och vara!!!! Jag trodde att jag var speciell för dig, men det var jag tydligen inte. Du tror att du kan göra som du vill och det kan man nog göra med dom flesta men som jag sa; JAG ÄR SPECIELL!  Marlene är ingen man kan leka med. Lika bra att du lär dig det.
Jag är värd det bästa!!!!

<3

Hampus, Sanna, Hannah, lillasyrran och så ni andra killkompisar, ni är dom bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0