Happy birthday to me

Jag har hunnit fylla år, fan jag är redan 25!!!! Och livet leker? Halvvgs till femtio....


Men kan inte annat än att säga att min födelsedagshelg har varit kanon. Släkten och dom allra närmaste var och firade mig på fredagen på min födelsedag och dagen efter så hade jag för resten av vännerna. Förfest med dom bästa :D Lite roligt var det när dom fick hela KM/Sebven och resa sig upp och sjunga Ja mår hon leva för mig, hahahaha




Dagarna och veckorna bara springer iväg. Mest av allt tycker jag om att spendera dom med min älskade sambo Hampus, min bättre hälft Sanna  och mina favoriter Hannah och Tommy. det är dom som gör livet värt att leva.
It´s a hard life......men vad fan, jag klara allt......eller?

På fredag och lördag ska jag jag jobba iaf, konstnatten och skördefesten på öland, kom gärna och hälsa på i höstmökret ;) 


http://www.himmelsbergamuseum.com/


Puss på er alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0