Bh problem



Jag blir galen. Har varit på öland, på Hansa city och i stan och letat efter en ny bh till mig. Hur svårt ska det vara egentligen?  Jag brukar i vanliga fall fynda på tradera och köpa bh:ar ifrån utlandet för det verkar som att i Sverige vet vi inte hur man tillverka bh:ar som smickra bysten för oss småbystade tjejer. När jag väl lyckas få tag på en bh ifrån utlandet så använder jag verkligen den tills den faller sönder eftersom dom är så svåra att få tag på. Så nu är den jag har fallfärdig och måste har en ny. Men har tillbringat ett viss antal svettiga timmar i provhytter i x antal affärer och med alla s k push up bh:ar som lovar guld och gröna skogar. Resultatet är att jag blir platt som en pannkaka. Hade jag haft större byst så hade jag förstått om man ville kanske förminska den lite men för oss som inte har.....hallå? Finns inget rimligt skäl till varför vi/jag skulle vilja får ännu mindre bröst? Särkilt inte när det är en push up bh jag vill köpa.....

Jag vet att det finns specialaffärer och kedjor som inriktar sig på bh:ar till stora bröst men varför inte till små?

Daaaaaaaaaaaah !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0