Magproblem



Har legat och vridit mig hela natten och när jag väl somnat så har jag drömt mardrömmar. Orsaken är att min j*vla mage som vanligt inte mår bra. Har haft problem med min mage så länge jag kan minnas. När jag var liten och i yngre tonåren så var jag ofta hos läkaren och låg även inlagd på sjukhuset en midsommarhelg. Men jag har aldrig fått något svar på vad det är. Förmodligen har jag nog en väldigt känslig mage men det är absolut inget skoj att leva med *suck*. Ska snart iväg på ett möte men kan knappt röra mig utan att magen protestera. Usch usch.....vill inte har det såhär.

Ikväll ska jag på kalas hos svärmor så jag hoppas magen har lugnat ner sig till dess. Brukar alltid få god mat där nämligen, skulle var synd att missa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0