H2O



Har börjat med att dricka vatten igen, ska bli 2 liter vatten om dagen, behöver verkligen rensa ut både det ena och det andra ur kroppen. Sitter en stor lapp på kylskåpet som påminner mig att ta vattenflaskan istället för exempel läsken ;) Under tonåren drack jag vatten till allt och hade rätt fin hy för att vara i puberteten så nu tänkte jag försöka komma tillbaka till det plus köra på med mina B 75 vitaminer och zinktabletter ( för hyn dom också ).
Dock tror jag att dom har ger mig lite biverkningar med yrsel och stickningar ( som en allergisk reaktion ) om jag inte tar dom tillsammans med mat. Har sökt massor om det på internet men inte hittat någon annan som haft samma problem.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0