Träningstorkan är slut :)



Har haft en träningstorka på 18 dagar nu, det ska dock tilläggas att jag varit sjuk i nästan 14 dagar,  men idag så kände jag mig tillräckligt frisk för att åka iväg och träna igen. Så härligt :) Hade dock gått upp ett halv kilo drygt men mitt midjemåttet var detsamma. Mitt mål är att ca 4 cm och 2 kilo till ska bort. Men två besök i veckan på gymmet ska nog göra susen. Sen jag började på Natilius har nästan 15 cm i midjan och 6 kilo försvunnit :)
Och sen drygt ett halvår tillbaka så har jag och Hampus börjat att äta efter tallriksmodellen och framför allt börjat att laga våran mat själva. Inga fler köpeköttbullar här inte ;)

Dagens lunch:




Kan avsluta det här inlägget med att det smakade mycket gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0