Julafton



Nu är julafton över och det var väl med lite blandade känslor. Det blev ju inte riktigt som det var tänkt pga snöovädret. Bilden här ovan har jag snott ifrån svärmor, det var där vi var på julaftons dag. Mina egna bilder kommer senare för min kamerasladd och alla julklappar finns hemma hos mina föräldrar där vi firade julaftons kväll. Det var framåt kvällen då det började gå fel. Mormor och morfar kom aldrig fram till oss efter att kört i diket och kört fast så gav dom upp och när vi skulle ta oss till mina föräldrar så gick våran bil sönder. Helt omöjligt att få tag på taxi på julafton. Men det gick tillslut, dock gick det inte lika bra hem för då fick vi inte tag på någon taxi alls. Trodde att vinden lagt sig lite mitt i natten men oj vad fel vi hade. Det är bara någon kilometer hem men fy fan ALDRIG igen säger jag bara. Motvinden var inte och leka med. Brrrr!

Men annars så hade jag en jättemysig julafton med massa sällskapspel, vi fick 2 stycken, roliga lekar, god mat och mysigt sällskap. Vi fick ju faktist en vit jul också.....även om det var i det vitast laget. Aja julaftonsfotona kommer ikväll eller imorgon. Tills dess: God Jul och God Fortsättning


2 julklappar vi fick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0