Fredag? Känns inte som det....

Har knappt bloggat denna veckan, men det har hänt väldigt lite, sjukdomen har gjort sitt.
Var nog inte tillräckligt frisk för att åka och träna känner jag *suck* Vill komam igång med mitt liv igen ju. Men inte bra och träna när man inte är riktigt kry heller. Få försöka åka och träna på söndag emellan städningen och tvätten. Så vad händer i helgen då?
Ska ju komma in ett snöoväder över Sverige *igen* tydligen klass 2 varning. Kanske inte det ultimata ute vädret. Hahahaha :)
bowlingen har varit uppe som förslag och så melodifestivalen så vi får väl se. Nu ska jag iväg på mitt dagliga veckomöte och tjattra lite med tjejerna. Idag ska vi även får med lite killar i gruppen. Mohahaha....stackars dom ;)

slutligen så kommer ett litet filmtips; District 9.
Äntligen en bra film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0