Gråa vardag, vad jag hatar dig....

Humöret tryter verkligen för mig denna veckan. Fungera inte med att käka vitaminer och rosenrot när det är ett jobb man behöver. Klättra på väggarna här hemma men är samtidigt är jag för trött för att orkar hitta på någonting. Soffan, tv:en, datan och en hel del böcker är mitt vardagsliv. Och nej jag vill inte börjar plugga och tar massa studielån utan jag vill bara jobba. Ska det vara så jävla svårt? För tjejer finns det bara inom vården eller så utbilda dom sig som lärare? Om det inte är det jag vill då? *suck* ähh pallar inte.
Vi får väl passa på att köpa hund nu när jag ändå går hemma. En japansk spets kommer det att bli. Synd att det kosta så mycket pengar. Men inom en snar framtid så.



Aja over and out ikväll blir det storhandling på citygross


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0