Grannkärring!



jag blir så jävla trött. grannkärringen skulle väl för helvete ta reda på fakta innan man ens skicka en arg lapp. det är grannen som bor två vånningar över henne som terra hela huset med efterfest och musik varje helg och ibland även vardagar. ska man skicka en arg lapp så får man ju för fan ta reda på vem som spelar musik hela nätterna först och främst. jag låg själv vaken hela fredagsnatten och lördagsmorgonen och svor över att man alrig få sova så är måttligt road att får en sån lapp och speciellt ifrån henne som terra mig hela våren och sommaren genom att dränka hela min altan med alla utemöbler inräknade med hennes jävla blommvatten varje dag. Daaaaah vad arg jag är! starta inget krig med mig, det är farligt!



Alla Hjärtans dag var jättemysig och avslutades med plockbricka, mums :) Tråkigt att jag bara verkar blir sjukare och sjukare *bläää*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå upp knacka på dörren och säg som det är att det var den över henne som lirar och att du låg och svor över det du med....sen är det ur världen

2010-02-16 @ 00:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0