Helgen

Helgen är tyvärr redan över :( Det går alltid för fort.
Så vad har hänt i helgen då?

Jo jag var ute och svirade i fredags. I en mycket snygg klänning och det förtjänar jag för det var evigheter sen jag fick klä upp mig.



Lite förfest hemma hos Mille och hans föräldrar ;) innan vi begav oss ut och gjorde stan. Jag upptäckte att min adoptivson Robban har hamnat tonåren och därmeed trotsåldern. Man ska vara snäll emot sin gamla mor. Hahahaha




Möte upp my girls och lite tequila rose på KM så var kvällen räddad :) Folk beter sig så jävla illa men; the biggest bith is karma let her do her job. Glöm inte det :) Högstadiefasoner går bort tjejer, skärpning. Trevligt ute! Alltid skoj att träffa nya som gamla bekanta. Kanske bli favorit i repris nästa helg.

På lördagen så lekte vi med my love Sanna. Vi bakfyllefrossade på Ikea och handlade ännu fler orkideer till mig. Äger 13 stycken nu :D lycka. Hehehehe.....
Och nu är det slutligen söndag och den kommer att avslutas med plockbricka och film.
Avsluta med orden; I like :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0