Hunrig



Sitter tryggt hemma i värmen och utanför mitt fönster så blåser det rätt rejält. Det ska bli storm ikväll :P Jag har redan varit duktig och både varit på mitt veckomöte och tränat. Jaaa vad bra jag är :D
Väntar på att Hampus ska sluta för då kommer han hem med en Big Mac C:o till mig. Mums :P
Är inne på en big mac-period just nu innan dess var det mcfeast och innan dess mcfish och innan dess mc chicken osv i all oändlighet. Jag tycker om snabbmat, hemskt men sant, men jag träna faktikst så jag anser att jag får det. Undra vad denna helgen har att erbjuda? Inte så mycket tror jag. Det är för kallt ochb taskigt väder för att vilja hitta på något skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0