Måndag med snöööö......


...... som gjorde att det var rasrisk överallt runt simhallen så vi fick gå runt halva stan, kändes det som, för att komma dit. Huaaaa !!!!!
Äntligen har Sanna och jag fått lite tid för oss själva och bara umgåtts. Tog tag i våran träning, hårt var det, sen blev det fika och skitsnack :) Härligt att hennes sprudlande humör smittade av sig på mig :) till och med snön var okej idag hahahaha :) Vi skjutsade även min kära mor, som hade ont i knät,  till apoteket men hon fick inte ut någon medicin för att deras datorer har tydligen lagt av i hela södra Sverige. Hmmmm.....kanske inte bra att allting går elektroniskt nu förtiden.

Fan jag borde nog klippa mina naglar. Dom har blivit riktiga klor, kan knappt skriva på datan eller skicka sms längre. har alltid haft långa naglar eftersom mina är så hårda men tror att det gått i överdrift nu. hahahaha :)

Slutord: Sanna du är min bästa vän :) så skönt att du är hemma igen.......undrar vad nagelklipparen är?

Ps Filmen var bra igår.  Leonardo DiCaprio är så mycket mera än Titanic. Mycket bra skådis! :) Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0