En tisdag i Marlenes liv



Ibland har jag rakt hår ;)
Jag är inte så jätteförtjust i att det snöar igen *suck* Behöver vår nu och allt vad det innebär. Något som jag behöver mer är ett jobb. varför ska det går så trögt? Kanske ska ta och börja yngla av mig istället, det är ju inte så att jag har något bättre för mig, känns snart inte som nåt annat alternativ. Man blir ju inte yngre om man säger så. Nu har min bäsgta vän varit borta drygt en vecka och jag är grymt avundsjuk. så pass avundsjuk så jag och Hampus har börjat kika på en resa till Thailnad eller ner emot medelhavet. får ser vart det bär av och när.

Om ni inte redan visste det så har jag en väldigt bra fästman :) I lördags så inhandlade han en ny orkide till mig, en DENDROBIUM Nobile, den belv den tionde i min samling.
Jag älskar orkideer :)



Ikväll blir det träning, minst ett kilo ska bort, ses på gymmet :P
Puss o kram o ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0