Internetproblem och annat...?





Kännt mig rätt handikappad idag för mitt internet fungera som vanligt inte. en gång i timmen får det för sig att fungera i ca 2 minuter, hmmm uppfriskande, får ser om jag ens lyckas skriva det här inlägget. Är så pank just nu så den här helgen har som vanligt varit för lugn. Var och firade Billy i fredags så det slank ner 3 groggar. Hahaha inte mycket men nåt iaf ;) Millan och jag fick oss en trevlig pratstund, I like her. Hann också med lite Buzz hemma hos Tommy och såklart söndagsmys med chips och dip.

Nåt som jag har svårt för är varför alltid samma människa ska hugga mig i ryggen? Man ska inte stå och pissa mig på ryggen och sedan låssas att det regnar. Det är ingen bra ide. Lilla vän ditt leende är falskt och jag ser rakt i genom dig, den enda anledning till att jag inte ger dig ett helvete det är för att jag tycker så synd om dig, för jag vet att du bara gör såhär för att du är så fruktansvärt osäker. Du är INTE min vän och du kommer aldrig att blir det. Så vi säger så. Man mognar med åren.....hämnden är alltid ljuv men det finns många olika sätt att tar till den.

Men man blir snyggare med åren förhoppningsvis ;) ........................fast det gäller inte dig *smile*

Saknar dig Sanna, kom hem nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0