Lördagmorgon

Är för en gång skull uppe tidigt på en lördag. Sover väldigt dåligt de två senaste veckorna. Vet itne riktigt varför men hoppas att det går över snart. Blir så fruktansvärt grinig när jag sover för lite. Sitter och kika på nyheterna, som jag gör varje morgon, mest om vintern. Första gångern under min levandstid som vintern hållit i sig så här länge med snö och kallhet. Så här har det inte varit sen på 1940-talet. Det ni! Underbart tycker jag. Men nu vill jag har vår.....längtar längtar!

Fick ett sms ifrån min älskade Sanna i natt. Nu har hon varit halva tiden i Thailand. Lusläser deras blogg och drömmer mig bort: http://mediagoesabroad.blogg.se/

Hoppas att hon har the time of her life......men det tvekar jag inte på att hon har, inte det minsta, ;) .

Hmmm, undra vad som händer ikväll......för kallt och för pank för att festa, tråkigt nog, så det blir nog att åka och hälsa på någon. Det har blivit mycket spelkvällar under januarimånad. Lungt men roligt :)

Aja har det så bra i snön och Sanna Panna jag saknar dig. Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0